Konspirationen [Inledning]

Jag har en hel korrupt värld att berätta om.
Tror du att du förstår saker och ting? Har perspektiv på världen? Jag tror att jag fattar men antagligen vet jag så lite om denna stora konspiration som ger mig pengar, mat och tak över mitt huvud. Det är samma konspiration som dödar folken i Gaza och har dödat folk genom hela våran världshistoria.
Tro nu inte att jag tänker säga till dig vad du ska tycka och tänka. Jag har inget rätt eller fel det är upp till dig att börja tänka själv. Jag vill bara ge dig något att tänka på. Säger verkligen inte att jag är världens vettigaste så jag ber dig inte tro att jag ser mig själv som ett ideal. Jag kan lova dig lika lite eller mycket som vem som helst, det här är bara mina ögon som betraktar och mitt språk som förmedlar och som förhoppningsvis ger dig en mäjlighet att kunna öppna ögonen och ta del av vad som faktiskt pågår.


Jag ber dig inte att se mina ord som enda sanningen MEN det är MIN sanning. Jag ber dig att tänka på dessa tre punkter:

- Det finns inget som gör att någon har rätt till någon annans liv eller död.

- Finns aldrig en ursäkt för någon som lämnar sitt medvetande med ovilja.

- Aldrig ska du sluta tänka själv eller låta någon tänka åt dig.

I delar tänker jag försöka få ner viktiga punkter som rör denna mänskliga sanning.
Som rör oss alla, varenda en.
Håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0